Södermalm Gamla stan: Så vinner vi valet - Strategi, ideologi & kampanj

Tisdag 22 maj 2018 18:30–20:30

Kristinehovs Malmgård, Kristinehovsgatan 2, Stockholm

Välkomna till ett medlemsmöte som visar vägen till valvinst. Vad kommer att hända under valrörelsen och hur du kan vara med att göra skillnad. Alla är välkomna. Både nya och gamla medlemmar. Särskilt välkomna är nya medlemmar, som ju kommer att uppleva en valrörelse med Liberalerna för första gången. Södermalmsföreningen var den lokalförening som fick flest nya medlemmar i Stockholms stad förra året och vi kommer att fortsätta välkomna nya medlemmar under valåret.

STRATEGI:
Vår partisekreterare Maria Arnholm berättar om frågor och strategier som kommer att prägla hela partiets valkampanj.

IDEOLOGI:
Lennart Nordfors, styrelseledamot i lokalföreningen, statsvetare och fd biträdande partisekreterare berättar om hur slaget i årets val kommer att stå mellan olika ideologier. En ideologisk valrörelse väntar.

KAMPANJ:
Vår valledare Ulf Fridebäck berättar om hur Södermalmsföreningens kampanj är upplagd och hur alla kan hjälpa till att vinna valet.

Anmälan: Anmäl dig till Ulf Fridebäck, ulffrideback@gmail.com. Du kan även ringa om du har något som du undrar över till tel. 0708-110881.

Väl mötta!