Digitalt årsmöte Liberalerna Stockholms stad

Tisdag 16 juni 2020 18:00–21:00

Mötesverktyget Zoom

Välkommen till detta det första digitalt årsmöte i föreningen. Med gemensamma krafter, en ganska stor portion tålamod och nyfikenhet ska vi genomföra detta digitala årsmöte.

Vad behöver du göra för att delta på årsmötet
Rent praktiskt måste du som ska delta på årsmötet ladda ner programmet Zoom till din dator eller mobil (dator rekommenderas). Här kan du hitta nedladdningsmöjligheter: https://zoom.us/download

Registrering av ombud och deltagare – ANSLUT I TID TILL MÖTET – från klockan 17.00
Ombud och anmälda mötesdeltagarna kommer att släppas in i ett digitalt väntrum i mötesplattformen Zoom för avprickning och registrering från klockan 17.00. Anslut i god tid då avprickning och registrering kommer att ta tid. Årsmötet öppnas klockan 18:00 eller när registreringen är slutförd.

OBS Om ordinarie ombud inte kan närvara ansvarar respektive lokalförening själva för att ersättare finns på plats och kallas in i rätt ordning. Observera att endast ersättare som är valda av lokalföreningen och inrapporterade till kansliet kan tjänstgöra. Kansliet kommer att ta särskild kontakt med samtliga föreningsordförande för att få kännedom om vilka personer som faktiskt ska tjänstgöra som ombud på årsmötet då det måste vara klart före registreringen startar.

Handlingar
Handlingar till årsmötet 16 juni 2020
Förslag förhandlingsordning
Förslag Stadgar Stockholms stad

Motioner
Sista motionsdag var onsdagen den 5 februari.

Obligatorisk anmälan
Du som är ombud behöver inte anmäla dig. Är du ersättare om ska tjänstgöra som ombud behöver du anmäla dig.

Här anmäler du dig till årsmötet. Anmäl dig senast tisdagen den 16 juni klockan 15.00. Anmälan förutsätter att du har en giltig e-postadress. Du kommer att få inloggningslänk till mötet på din e-postadress.

Frågor
Mejla stockholm@liberalerna.se eller ring 08-410 242 40.

Varmt välkommen

Lotta Edholm